Selasa, 13 September 2011

meet him 11 september 2011

happy sgt dapat berjumpa MFH ahad lepas.. lucu sgt masa dia call bagitau dia amik tiket dari tempat dia ke KL kul6.30 pagi.. awai tuhh.. tak pernah dibuat dia selama ni. mula2 tu aku takmau percaya.. dia tuh suka sakat aku..bila dia buat suara serius,,,haruslah aku percaya..
tapi sayangnya pagi tuh aku lambat bangun.. iyela, hari sabtu kan aku jumpa member aku dari tengahari sampai malam. letih sangat rasa,,, tidur sampai tak sedar apa. agak lewak jugak tidur malam tu. hamapir kul2.. time tuh MFH pun duk tengok bola pastu terus senyap.. tertidur gamaknya... sebelum tu ada dia pesan mintak aku kejutkan dia kul7.30. tengah sedap tidur au boleh terjaga kul5.30 dan kejut dia.. (BERPEGANG PADA JANJI TAK??) huhu mujur first calling dia dah jawab call. kalau tak aku sambung tidur balik jawabnyer..hehe...
boleh pulak aku tertidur sampai kul8.40.. dia call kejut2 aku.. cam marah jer..hehe.. maaf ye sayangku... ngantuk la.. maaf cayang termungkir janji..memang cayang nak tunggu abang kat stesen titiwangsa tapi dah abg sampai dulu.. abg tunggu la sayang kat stesen IMBI.hehehe.. bila dia sampai aku terus salam dia.. kucup tangan dia.. serius cakap, aku takut sangat kalau dia marah atau masam muka.. aku takut mood aku pun terjejas pastu masing2 tak bercakap.. sangat tak best..
kteorang g makan kat low yatt.. sedap2.. pastu kteorang gi beli tiket wayang.. best sangat citer Hantu Bonceng.. memang tak nyesal la.. then kteorang main bowling.. 2 game beb.. okey, aku kalah.hehehehe.. saje jer kalahkan diri. wekk! erm..petang tu sedap jer dia tdur atas bahu aku. lenguh bahu aku dibuatnyer.. nak kejutkan tak sampai hati.. serius im happy with him.. muah!
sayang.. nak st65.. :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan