Selasa, 30 Ogos 2011

menangis dulu baru ketawa

isnin 29hb ogos 2011
sedih sangat pagi tadi.. malas nak ingat balik sebab aku dah puas menangis. memang aku emo sangat sampai aku tak jawab call dia, aku tak baca mesej dia. aku sedih sangat2.. tapi takpela.. aku kenal diri aku. luka hati aku biar aku simpan jauh2 yang pasti petang tadi aku happy sangat.

aku ingat dia dah tak datang dah, dia datang gak.. mula2 masih ada marah tapi bila tengok wajah dia, hilang segala rasa marah, sejuk je hati nih. sian dia x sihat..dok batuk2 jer. nak jer aku jaga dia, picit2 dia, tapi kang free kena terajang dengan bapak aku.hehe
sweet sangat moment hari ni. masak sup sama2, berhidang, berbuka puasa sama2, bersama keluarga aku lak tu. dah rasa macam satu family. tambah bila my anak buah panggil dia pak ngah..hehe pas berbuka tengok berita jap then dia masuk bilik solat.
sayang, seandainya kau suami aku... :)
pastu dok luar rumah tengok orang main mercun, bergurau senda sambil dia usik2 aku. sian dia kena cubit.. sayang, aku masih belum puas bersamamu...alangkah indahnya kau milik aku yang sah :)
kul10.30 kita keluar p ekspo kat kechor. mau dua round dok pusing.. sesak betul.. thanx ye sayangku sebab sudi bayarkan.
kul12 kita g minum2 then kita dalam kul1.30 kita balik. sayangku.. aku masih merinduimu..
for you...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan