Sabtu, 10 September 2011

balik KL

aku bangun tidur kul8.00 terus g mandi.. aku tengok mak dl tengah masak.. malu lak rasa anak dara bangun tidur lewat.hehehe.. pas mandi n pesiap aku kemas2 barang.. giler berat beg aku.. dalam kul9 makan kemudian kteorang gerak g stesen bus. sebelum tu singgah kedai sebab mak dl nk tukar periuk yang dia beli sebelum ni. katanya tak cukup.. finally sampai stesen bus. bus gerak kul11. best sangat dapat duit raya.hehehe first time aku naik bus bersembang dengan orang sebelah.. yela.. dah sebelah tu rumet.lalalala.. sampai jer kat sungai perak kteorang turun tandas...pastu nak kteorang makan nasi yang emak member tapaukan.. first time bawak bekal atas bus.. masalahnya driver bus gtau 30 minit jer.. gi tandas je dah 15 minit.. ape lagi.. trus makan sumbat sampai tak sempat kunyah sampai lumat.hehehe..

masa on the way aku sedih tengok eksident.. rasanya baru berlaku sebab polis dam ambulans pun tak datang lagi. sedih tengok 4 orang terbaring atas jalan.. ya Allah..sedihnye.. selamatkan mereka.. jauhkan aku dan insan2 yang aku sayang dari kecelakaan.amin.... sedihnyer....

masa kat plaza tol sungai buloh lak ada lori terbalik. teruk giler jammed.... sampai jer duta terus amik teksi balik umah. baik sangat driver teksi tu tolong angkat beg aku yang berat.. kalau driver lain jangan harap la.. sampai jer umah meniarap jap terus g mid valley cari barang.. banyak gak yang aku beli. sume tu barang keperluan.. tak niat nak membazir pun.. aku nak beli kamera.. nak sangat2.. hmm... . nak gak kamera.. :(

finally dapat gak tilam... lucu kan?? dah final year baru beli tilam.. ermm...final year ke???? bukan kene extend??hahaha.. sekarang dh kul baper aku lom tidur lagi.. tengah tunggu member kemas barang. giler berselerak bilik.huhu terbaik la.... waa..ngantuk!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan