Sabtu, 10 September 2011

seharian di Sungai Petani

8 september.. selamat sampai ke sungai petani rumah rumett. sangat meletihkan sepanjang perjalanan tu.. rasa bersalah sangat pada mak abah sebab diorang kena hantar aku ke shahab perdana, alor star.. agak jauh beseri dengan alor star.. ambil masa sejam. ayah aku lak terpaksa ponteng kerja separuh hari. hmm.. terima kasih emak abah.. masa sampai kat alor star tetiba jer sakit perut. tak pasal2 kena tinggal bus. takper ada next bus.. alor star ke sungai petani abah cakap 15 minit sekali..tapi mak abah terpaksa balik dulu sebab adik balik sekolah kul10. tinggal la aku seorang kat situ.. masa nak salam tu aku sedih + sebak jer.. tapi aku tahan airmata. aku taknak jatuhkan airmata depan diorang. aku tau, mak abah pun sedih aku akan pergi jauh.. tapi aku pergi untuk masa depan aku jua..

perjalanan dari alor star ke SP sangat memenatkan.. bus paling teruk pernah aku naik..  dah la bus henti2.. aku lak dok depan sekali. sambil pegang beg yang berat tu.. bila ada penumpang tahan, bus pun berhenti then bila nak gerak tu terus masuk gear 3. memang lambat la.. aku tengok pun stress inikan pulak si pemandu. haishhh.. yang lucunya bila konduktor cakap "jalan" then si pemandu bus ni marah "hoi nak jalan camner gear pun tak masuk".. sangat melucukan..tetapi bus ni laju gak. takut aku.. yang kelakar bila kat trafik light, 2 kali lampu hijau pun bus sangkut lagi.. yela... lambat giler kan nak gerak bila masuk gear 3 terus. kesian kereta yang follow belakang.. hahaha.. aku risau gak takut bus tu meletup. iyela.. hangit jer bau.. yang buat aku tension bila sepanjang perjalanan dari yan ke sp dia pasang lagu tamil. dah nak sampai bandar sp dia pasang radio klasik nasional lagu dari citer sabarudin tukang kasut. giler stress.. tapi yang aku tak boleh lupa bila ternampak 1 kedai ni. agak lucah namanya.. nak tau ape??
















jeng...
























jeng




































jeng
















































owh..kalau lucah ni laju jer korng tekan yer







































yela2..aku gtauuuuu!!!






A.MANI ENTERPRISE

cam haremm kn??hahaha
aku jer kot yang pikir lucah.. mungkin nama pemilik syarikat tu ahmad mani ke.. hahahaha
jahat aku ni...

finally sampai gak SP.. dlt datang jemput then terus ke umah dia.. haruslah tak brenti.. my pundi kencing dah full. kalau naik bus tu terhentak lagi konfem terkencing atas bus.huahuahua..


pas solat zohor kteorang g beraya umah member dia, pastu g pantai merdeka.. amik gambar sekeping dua pastu terus g ambik mak dia kat SMK Kuala Muda. lepas tu kteorang g umah kak dia, g makan terus balik rumah mandi.. pastu keluar lak beraya umah member mak memberku.. faham??haha.. sampai umah jer terus aku tido.. sempat bergayut jap dengan MFH.. aku call dlm kul11 tak silap.. ngantuk giler masa call tu. tapi taknak letak sebab takut MFH ingat aku kedekut kredit lak.. huhuhu pas bercakap terus tertido.. ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan